Του Γιάννη Τζανίδη.
Η ΕΣΗΕΑ απεργεί για το ασφαλιστικό.
Όχι γιατί θίγονται τα δικά σου ασφαλιστικά δικαιώματα αλλά τα δικά της. Και ο κοιλόπονος της απεργίας λέγεται Αγγελιόσημο που επιτέλους θα καταργηθεί και θα είναι ένα από τα θετικά επιτεύγματα του ΣΥΡΙΖΑ αφού δεν τόλμησαν οι προηγούμενοι να καταργήσουν αυτό το προνόμιο.
Έθεσα κάποια ερωτήματα σε ανάλογη ανάρτηση και τα δημοιεύω και εδώ.
1. Υπάρχει σε άλλο ευρωπαϊκό κράτος Αγγελιόσημο;
2. Γιατί να μην είναι ασφαλισμένοι ΚΑΙ οι δημοσιογράφοι εκεί που είναι ασφαλισμένοι όλοι οι άλλοι πολίτες;
3. Πως γίνεται και οι "Φόροι Υπέρ Τρίτων" να αφορούν εύρωστες κοινωνικές τάξεις ή τάξεις με δυναμική παρουσία όπως Νομικοί, Δικαστικοί, Εφοριακοί, Τελωνειακοί, Δημοσιογράφοι με εξαίρεση τον ΟΓΑ όπου όμως το "ΟΓΑ επί χαρτοσήμου" είναι πλέον σε μηδενικά επίπεδα;
Τέλος στην αναφορά περί συμμετοχής του διαφημιζόμενου στην ασφαλιστική κάλυψη των εργαζομένων στο μέσο, υπάρχει η απάντηση. Ο διαφημιζόμενος με το τίμημα που πληρώνει για τον διαφημιστικό χρόνο, ουσιαστικά συμμετέχει στα γενικά έξοδα του μέσου. Όπως όταν αγοράζουμε ένα καρβέλι ψωμί, δεν πληρώνουμε έξτρα τον ασφαλιστικό φορέα του φούρναρη, ούτε της κομμώτριας όταν χτενιζόμαστε.
Στη διαφήμιση γιατί;
Αν θέλουν, ας βάλουν 10% σε όλες τις διαφημίσεις αγγελιόσημο υπέρ του Ενιαίου Φορέα Ασφάλισης για να το απολαμβάνουν όλοι οι ασφαλισμένοι.
Όχι γιατί θίγονται τα δικά σου ασφαλιστικά δικαιώματα αλλά τα δικά της. Και ο κοιλόπονος της απεργίας λέγεται Αγγελιόσημο που επιτέλους θα καταργηθεί και θα είναι ένα από τα θετικά επιτεύγματα του ΣΥΡΙΖΑ αφού δεν τόλμησαν οι προηγούμενοι να καταργήσουν αυτό το προνόμιο.
Έθεσα κάποια ερωτήματα σε ανάλογη ανάρτηση και τα δημοιεύω και εδώ.
1. Υπάρχει σε άλλο ευρωπαϊκό κράτος Αγγελιόσημο;
2. Γιατί να μην είναι ασφαλισμένοι ΚΑΙ οι δημοσιογράφοι εκεί που είναι ασφαλισμένοι όλοι οι άλλοι πολίτες;
3. Πως γίνεται και οι "Φόροι Υπέρ Τρίτων" να αφορούν εύρωστες κοινωνικές τάξεις ή τάξεις με δυναμική παρουσία όπως Νομικοί, Δικαστικοί, Εφοριακοί, Τελωνειακοί, Δημοσιογράφοι με εξαίρεση τον ΟΓΑ όπου όμως το "ΟΓΑ επί χαρτοσήμου" είναι πλέον σε μηδενικά επίπεδα;
Τέλος στην αναφορά περί συμμετοχής του διαφημιζόμενου στην ασφαλιστική κάλυψη των εργαζομένων στο μέσο, υπάρχει η απάντηση. Ο διαφημιζόμενος με το τίμημα που πληρώνει για τον διαφημιστικό χρόνο, ουσιαστικά συμμετέχει στα γενικά έξοδα του μέσου. Όπως όταν αγοράζουμε ένα καρβέλι ψωμί, δεν πληρώνουμε έξτρα τον ασφαλιστικό φορέα του φούρναρη, ούτε της κομμώτριας όταν χτενιζόμαστε.
Στη διαφήμιση γιατί;
Αν θέλουν, ας βάλουν 10% σε όλες τις διαφημίσεις αγγελιόσημο υπέρ του Ενιαίου Φορέα Ασφάλισης για να το απολαμβάνουν όλοι οι ασφαλισμένοι.
Δεν
είναι πιο δίκαιο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου